Meest gestelde vragen

 

Waarom kan ik het horloge niet uitschakelen?
Het horloge is beveiligd zodat uw kind het niet zelf kunt uitschakelen. U kunt het horloge uitschakelen door de volgende achtereenvolgende handeling te verrichten. U drukt 5x het knopje SOS, 1x het knopje 1 en 1x het knopje 2, nu schakelt het horloge uit. Het horloge kan ook uitgeschakeld worden via de app.
Is het ook mogelijk om mijn product te komen afhalen?
Dat kan. U kunt uw product bij ons komen afhalen. Neem wel eerst even contact met ons op. Klik hier voor meer informatie
Versturen jullie ook naar het buitenland?
Wij versturen ook naar het buitenland, neem daarvoor eerst even contact met ons op. Wij raden het aan om een simkaart te gebruiken die geschikt is voor het land waar het horloge word gebruikt.
Hoe kan ik afrekenen ?
U kunt via onze site online betalen via iDeal, PayPal of een handmatige overboeking. Kiest u voor een handmatige overboeking, vermeld dan wel even om welk product het gaat.
Waar kan ik het ID nummer van het horloge terug vinden?
Als u een horloge bij ons heeft besteld staat het ID-nummer vermeld op de factuur. Bewaar deze dus goed. Als u het ID-nummer kwijt bent neem dan even contact met ons op.
Waarom is het horloge off-line en krijg ik geen GPS positie?
Waarschijnlijk is het beltegoed van de simkaart op. Voor GPS positionering verbruikt het horloge data. Het verbruik is minimaal, maar als er geen beltegoed op de simkaart staat stopt de verbinding. Via onze site kunt u eenvoudig het beltegoed opwaarderen. Klik hier om uw beltegoed op te waarderen.
Hoe werkt het registreren van mijn simkaart bij KPN?
U kunt via onze site in 3 simpele stappen uw simkaart registreren. Klik hier om uw simkaart te registreren. Voor registratie dient u eerst de simkaart in een mobiele telefoon te plaatsen. De reden hiervan is dat het horloge de activatie SMS niet kan ontvangen.
Ben ik verplicht mijn simkaart te registreren?
Nee, het is niet noodzakelijk om u simkaart te registreren. Het enige nadeel is dat u niet online het saldo van de simkaart kunt opvragen.
Kan ik ook een andere simkaart gebruiken?
Jazeker, u kunt er voor kiezen om een eigen simkaart te gebruiken. U kunt kiezen voor een prepaid simkaart of abonnement. Wij adviseren het KPN netwerk omdat dit het meest vertrouwde netwerk van Nederland is. U kunt ook kiezen voor een ander netwerk zoals: Vodafone, T-Mobile, Lebara en Tele2. Houd er wel rekening mee dat het netwerk toegang moet hebben tot 3G/4G internet. Als dit niet het geval is kan het horloge geen locatie doorgeven.
Wat zijn de kosten?
De kosten zijn afhankelijk van de provider en het gebruik. Om de locatie van het horloge op te vragen maakt het gebruik van dataverkeer. Bij een gebruik van 2 tot 4 dagen per week zijn de kosten ongeveer €0,50 tot €1,50 per maand, dit is enkel voor het doorgeven van de locatie. Uw kind kunt natuurlijk ook bellen met het horloge, dit word van de prepaid kaart afgeschreven. Voor de actuele tarieven kunt u kijken op de website van uw provider. Voor de tarieven van KPN klik hier 
Zijn er maandelijkse kosten aan verbonden?
Nee, alle kosten gaan via het beltegoed op de simkaart. Staat er geen beltegoed op de simkaart kunt u geen locatie opvragen. Zonder beltegoed kunt u wel bellen naar het horloge. Zorg dus altijd dat er beltegoed op de simkaart staat.
Zijn de horloges waterdicht?
Nee, de horloges zijn niet waterdicht.
Hoe lang heb ik garantie?
Op alle GPS horloges zit een standaard garantie termijn van 6 maanden op fabrieksfouten.

De volgende punten vallen niet onder de garantie:

  •  Sluitwerk
  •  Bandje
  •  Glaswerk
  •  Luidspreker en microfoon
  •  Slijtage aan de USB poort
  •  Slijtage aan functie knoppen
  •  Slijtage en defecten door gebruik
  •  Waterschade
Kan iedereen het horloge bellen?
Nee, onbekende nummers kunnen niet het horloge bellen. U kunt in de app de telefoonnummers toevoegen die het horloge kunnen bellen.
Kan ik op iedere telefoon de app SeTracker downloaden?
Op iedere smartphone die op Android of IOS draait kunt u de app SeTracker downloaden. U kunt de app downloaden in de Google Play store en App Store. De verwachtingen zijn dat er in de toekomst ook een versie beschikbaar komt voor Windows toestellen.
Is de app SeTracker gratis?
Ja, de app kunt u gratis downloaden.

 

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. info@gpskidz.nl